Sabtu, 3 Mei 2008

Lepas Beban dan Stress......

dah lebih 2 minggu aku tak mengemaskini blog kesayangan aku ni. dah nak buat macam mana. aku kena study untuk 3 paper yang berderet baru2 ni. syukur sangat akhirnya aku dah lepas bebanan itu. cuma tinggal 1 paper lagi dalam 6hb akan datang. tapi kebimbangan aku adalah entah berapa lah result yang aku akan dapat sem ni untuk mengekalkan CGPA aku yang atas 3.0 itu.

baru2 ni juga aku sempat untuk keluar bersama dengan kawan baik aku ke kl. dia ajak tu pun sebab nak mintak temankan dia gi beli mp4. sambil tu bole lepas2 stress. pada kali ni, gi makan2 kat chicken hartz buffet (kalu nak gi makan tempat ni, gi la carik kat berjaya times square). lepas tu tengok wayang citer ironman. best jugak filem tu. banyak aksi dan kesan khas yang menarik. seronok sangat waktu tu maklum lah dalam minggu exam ni manalah ader masa nak kuar. balik je ke bilik terus terbongkang kat katil.

jadi, setakat ni je lah blog aku kali ni. terimalah 2 video klip yang terbaru ni:



2 ulasan:

mr.idz berkata...

sooooo... ade blog jugak rupanyer... heheheh

mr.idz berkata...

sape lagi yg blogging? bleh tmbh member... hehehe