Rabu, 16 April 2008

Study Week

skrg dh masuk minggu study utk xm final. spt biasa lh, pelajar2 spt aku akn sibuk belajar utk cover balik segala subjek yg telah dikuliahkan spjg sem ni. tp perkara pelik berlaku tidak spt sem2 sblm ni, aku menjd semakin kuat tido. takut jgk dgn aper yg berlaku kt diri aku ni. aku mst tekad kn diri aku kena kuat study sem ni. kena dpt result yg gempak utk sem ni.

tp smpt plk aku berblog kt cni ye. alah apa salahnye sesekali curi ms study. lpskn tension katakan. siap bole berchat dgn kawan baik aku sorg ni. hmmmmmmm. setakat ni jelah penulisan aku. nak sambung study plk. heheheehehehe. terima lah video istimewa ini.


Online Videos by Veoh.com


Online Videos by Veoh.com

1 ulasan:

pRincESs_N berkata...

alo mijan...knl x?? mayb x knl kot...tau u from pejal jerk..