Rabu, 7 Mei 2008

4 Hari Sebelum Aku Balik

pada hari Selasa yang lepas, aku merasa sangat gembira. mana taknya ari tu merupakan paper yang terakhir aku hadapi dan seterusnya menamatkan minggu peperiksaan aku. terus aku rasa hidup aku ini bebas bagaikan burung yang baru lepas dari sangkarnya. dan aku juga dah boleh mula  enjoy sepuas-puasnya. dan ini juga bermakna aku telah berjaya menghabiskan semua sesi pengajian aku di ukm.

tapi aku tak tau lah apa nak buat sementara nak tunggu konvo dalam bulan 8 nanti. adakah aku akan dok umah saje atau akan pergi mencari kerja yang bersesuaian dengan aku? hmmmmmmmm. bile tanya kawan2 aku, ramai yang cakap  dah dapat kerja sampingan. ade yang dapat jadi guard, kerja kat restoran makanan segera malahan ada yang mintak sampai kat putrajaya tu, jadi kerani sambilan kat kementerian. fuh! dahsyat betul diaorang. apa yang dapat aku tengok dari situ, diaorang dah rancang apa nak buat lepas abis ni.

pada hujung minggu yang lepas, di pagi hari yang indah, aku telah berkesempatan menguji bakat aku dalam seni fotografi. tak tau le macam mana minat tu boleh datang. saksikanlah beberapa shoot ini:


1 ulasan:

mr.idz berkata...

wah... seonok le dah abis study....!!!! nak jugak! hahahaha

semoga berjaya eh! BMFF...