Khamis, 18 September 2008

Bulan Pose. Hard Disk.

  1. alhamdulillah, kita sekarang dah masuk separuh bulan yang ke-2 di bulan Ramadan. kejap betul masa berlalu. malah semalam, aku pun dah mula dengar lagu-lagu raya yang penuh nostalgia itu diputarkan di corong radio. walaupun aku rasa macam awal lagi tapi aku yakin semakin ke penghujung bulan ini, ia akan menjadi semakin sedap didengar di halwa telinga kita semua. pengalaman berpuasa aku kali ni macam biasa tapi mungkin berbeza skit. iyelah macam masa aku blaja kat UKM tuh, selalu berbuka puasa bersama kengkawan yang sejiran bilik. seronok lah jugak saling bertukar citer masa tengah makan. hehe. tahun ni pulak berbuka puasa dengan keluarga sendiri. mak aku pun dah mula membeli bahan-bahan untuk membuat biskut raya dan kek. mungkin pada kali ni, aku akan menolong mak aku untuk buat biskut semua tu. maklum lah dah dok umah, tak macam dulu dok kat UKM. jangan korang tak tau, aku pun minat jugak dalam adun-mengadun biskut ni. hehe.
  2. nasib baik dalam bulan pose, kalu tak rasa macam nak makan orang je. hard disk komputer dah banyak bad sector. huarghhh. sampai terpaksa diganti. kalu tak akibatnya komputer aku jadi tak stabil. walupun bole guna lagi tapi ada masa-masanye dia akan buat hang. nampaknya aku terpaksa slalu buat backup. jadi masalahnye sekarang bukan soal harga hard disk tu, tapi kat mana aku nak dapatkan hard disk yang sesuai dengan komputer aku. huhu.
  3. nampaknye senarai kawan facebook aku semakin bertambah. jadi kepada sesiape yang ade facebook tu, add la aku yerk.

Tiada ulasan: