Isnin, 28 Julai 2008

Sibuk Mengulangkaji

mesti korang pelik kan, nape lah aku sibuk ulang kaji lagi. bukan ke aku dah abis blaja. dah nak konvo lagi. hahaha. jangan la terkejut. sebab aku sekarang ni ulangkaji untuk temuduga. biar aku tukar skit term ulangkaji tu. lebih sesuai kalu dikatakan aku sekarang tengah sibuk membaca segala perkara2 yang berkaitan pendidikan dan KPM. iye lah. nanti dalam temuduga tu, macam2 panel tu bole tanya aku. tak ke menganga kalu ditanya tak dapat jawab. kurang markah untuk posting kat skolah. hehe. kat mana lagi aku nak keje kalu bukan kat skolah2 tu.

hari khamis lepas, aku telah pegi ke ukm buat kali kedua semata-mata untuk amik surat pengesahan senat. kerana gara2 temuduga ni lah. ingat kan lama. rupenye sekejap je dicetak. orang pun tak ramai kat kaunter. kebetulan berjumpe pulak dengan sorang budak kimia, a'ala. apalagi berborak sakanlah kitaorang. macam2 citer kuar. terima kasih lah a'ala sebab sudi menumpang kereta ayah dia untuk antar aku ke komuter. jimat skit tambang teksi. hehe.

minggu lepas pun dah mula temuduga cikgu-cikgi ni, apa yang aku tau sek2 kelate dengan geng2 johor dah mula. minggu ni pulak kalu geng2 kedah, sabah dan sarawak yang kena. minggu depan, geng2 melaka, negeri sembilan, selangor, perak, penang, terengganu dan seterusnya. kepada yang akan ditemuduga, I wish u gud luck for da interview.

Tiada ulasan: