Isnin, 14 Julai 2008

Bayar Hutang

baru2 ni dalam hari khamis lepas la, aku telah gi UKM. gi sana tu bukan saje2 je, aku nak bayar hutang dengan yuran jubah untuk konvo yang akan aku hadiri pada bulan Ogos nanti serta beberapa urusan yang agak penting. sambil tu aku nak jumpe jugak dengan kawan2 aku yang masih lagi ada di UKM tu. sambil menyelam minum air la katakan. jadi, aku nak terima kasih la pada dua orang kawan yang sudi menumpang aku di bilik mereka. satu di KUO dan satu di KAB. macam2 citer diorang yang aku dengar. disebabkan aku dok kejap je kat kolej tu, tak dapat nak jumpe semua, setakat yang berselisih dengan aku je sempat ditanya khabar. sori ek. nanti masa aku konvo, kalu takde aral aku akan jumpe dengan korang sumer. dalam nak membayar di canselori tuh, aku juga telah berjumpa dengan tiga orang kawan satu fak. apalagi berborak le memanjang dalam nak menunggu giliran membayar tu. dalam borak2 tu, baru la aku tau rupenye tak lame lagi, akan ada panggilan temuduga untuk kerja. jadi, sekarang aku kena buat persiapan. kalu tak, tak tau nak jawab dalam temuduga tu nanti. dan aku akhirnya lega sebab dah menyelesaikan semua bayaran yang perlu untuk konvo ni. jadi sekarang, aku tengah berdebar tunggu surat panggilan temuduga di rumah.

Tiada ulasan: