Sabtu, 2 Februari 2008

Pengalamanku..........

Melawat PERKIM

beberapa hari yang lalu, aku bersama dengan ahli2 kumpulan aku (telah dinyatakan dalam blog sebelum ini) telah pergi ke PERKIM. Peluang untuk menjejakkan kaki ke situ tidak disia-siakan. walaupun mengharungi suasana panas di dalam komuter, tapi itu tidak melunturkan semangat kumpulan aku untuk pergi ke tempat yang dituju. ketibaan kami di sana telah disambut oleh penjaga kaunter yang ramah. memandangkan masa yang agak singkat, kami tidak membuang masa dalam mendapatkan segala maklumat yang diperlukan untuk projek kami ini. per2 pun aku sangat berpuashati dengan temubual yang dijalankan kerana segala maklumat diperlukan telah dapat dipenuhi. aku juga ingin mengucapkan terima kasih kepada pihak PERKIM kerana memberi kerjasama penuh terhadap kami dan melayan dengan penuh ramah-tamah. terima kasih daun keladi.

Cuti Mid-Sem

kali ini adalah cuti mid-sem yang terakhir bagi aku kerana sem ini adalah sem terakhir aku. walaupun cuti, tapi aku tidak dapat duduk goyang kaki di rumah. maklum lah assignment2 dah mula berjalan. tapi nak buat macam mana, dah lumrah jadi pelajar universiti. jadi, selamat bercuti. jaga diri baik2.

Tiada ulasan: