Ahad, 29 Mac 2009

Pengumuman Mengenai Perpindahan Blog Aku dari Blogger ke Wordpress.com

Salam sejahtera kepada semua penulis blog [bloggers] di luar sana. Kalu dilihat kepada kemasukan yang lepas, sudah agak lama aku tak mengemaskini blog ini sehinggalah ke hari ini. Jadi, hari ni aku nak mengumumkan bahawa secara rasminya blog ini tidak akan ada lagi kemasukan yang terbaru atau dengan kata lain akan dihentikan pengemaskiniannya bermula esok. Dan bermula sekarang korang telah boleh mengikuti perkembangan terbaru aku di blog Wordpress.com. Memang aku rasa sayang dengan akaun blog ini, tapi disebabkan masalah2 teknikal yang melanda akaun Blogger aku ini telah menyebabkan aku memutuskan untuk menghentikan kemaskini ini. Aku tak pasti apa puncanya sehingga berlakunya masalah teknikal ini. Namun kecintaan aku dalam dunia penulisan blog ini tidak pernah surut. Korang pun taukan dalam dunia Internet terdapat banyak lagi platform penulisan blog lain yang tidak kurang hebatnya seperti Wordpress.com, Windows Live Spaces, LiveJournal malahan dalam Friendster pun ada platform blog jugak. Jadi, aku telah memilih Wordpress.com sebagai platform blog aku yang terbaru demi meneruskan semangat penulisan blog yang telah lebih setahun aku ceburinya. Di sini juga aku akan menyatakan alamat terbaru blog aku iaitu di:

Tiada ulasan: