Khamis, 6 Mac 2008

Seminggu Yang Padat

sepanjang 4 thn aku menetap di ukm ni setiap semester, minggu ni lah antara minggu yang paling padat buat aku dan mgkn akan berlanjutan hingga ke minggu dpn. bukan ape, bermula dari jumaat lepas lg, aku telah gi memeriahkan karnival kolej aku yg berakhir ahad yg lalu. boleh dikatakan hari2 aku gi situ. ye lah ini lah kali terakhir aku tgk karnival ni. lepas tu pulak, makan malam punye pasal ari ahad tu aku kuar gi shopping baju. dapat lah jugak akhirnya baju yang menepati tema makan malam tu w/pun agak mahal harganya. ari isnin lepas, aku kena siapkan pulak assignment sejarah pemikiran fizik yang mengambil masa 2 hari jugak. dah selesai semua tu, barulah aku dapat study utk mekanik kuantum 1 yg hardcore tu. nasib baik aku dah study skit beberapa ari sblm karnival tu. jd ari ni, dpt jugak akhirnya aku mengisi masa lapang utk menulis blog aku ni.

Majlis Makan Malam UO

pd ari selasa yg lalu adalah ari yg bermakna buat aku. ya lah malam itu lah yg aku nanti2kan selama ini kerana aku ni dah jd pelajar tahun akhir, maka hanya malam tu lah aku dapat bergambar kenangan sepuas2nya dengan semua kawan2 yg telah aku kenali sepanjang 4 thn aku dok kat kolej tu. dengan tema merah hitam dalam Masquerade Party, hampir semua org pd malam itu menepati tema pd malam itu termasuklah para VIP dan VVIP. malam itu juga telah dimeriahkan dgn kesudian NC UKM utk merasmikan majlis itu dan persembahan2 yg agak mantap. per2 pun aku amat happening pd malam tu sbb dpt bergambar dgn hampir semua kwn2.
tp yg x bestnye pd mlm tu aku x dpt nk bergambar dgn seorg kwn tu sbb pak we dia mood x baik mlm tu. smpai kata x bole utk bergambar dgn aku. ai! jealous ke? x perlu lah jealous2 sbb aku dgn awek ko tu bukannye ade hbgn istimewa ape2 pun. plez la. slps ni pulak aku akan menghadiri satu majlis makan malam yg dianjurkan oleh fakulti. x sabar rasanya tunggu ari tu.

Alahai Mid-Sem

w/pun perlu menyelesaikan byk assignment yg perlu disiapkan dlm masa yg singkat, aku tetap jugak mencuri2 masa utk study subjek mekanik kuantum 1 yg hardcore tu. terima kasih lah kpd kawan baik aku yg telah sudi memberikan soalan2 past-year final dan mid-sem. jimat lah skit masa aku. per2 pun aku agak berpuas hati dgn jawapan yg aku berikan petang td. sbb boleh dikatakan hampir 70% soalan aku dpt jwb dgn baik. tp x tau lah brape markah aku akan dpt nnt. takutnye!!!!!

Tiada ulasan: