Sabtu, 26 Januari 2008

Semester Ini

SIBUK DENGAN PROJEK

memasuki semester baru ini juga pada masa yang sama aku turut melangkah ke dalam tahun baru i.i 2008. tahun ini aku akan menamat pengajian aku yang telah berlarutan selama 4 tahun. tapi ini tidak bermakna bahawa aku bole dok bergoyang kaki. kerana semester ini aku juga turut sibuk dengan beberapa projek2 yang perlu aku selesaikan demi memenuhi syarat subjek yang aku ambik. tapi takpe, projek2 ini amat bermakna buat aku apabila aku bekerja kelak.

MENJEJAK KAKI DI GENTING

tahun ini juga aku telah berjaya jugak untuk menjejakkan kaki di Genting Highlands yang sering dipromosikan di pamphlet2 pelancongan tempatan. dengan berbekalkan bayaran mengikut pakej sebanyak rm51/seorang, aku dan beberapa rakan baikku telah dapat pergi dan bermain sepuas2nya di sana. per2 pun ini lah antara pengalaman yang aku x bole lupakan setakat ini.

Tiada ulasan: